Herman en Truus

Beste parochianen,

Met dit bericht willen we Truus en Herman van Kempen hartelijk bedanken voor hun jarenlange inzet als vrijwilligers binnen onze parochie Pey. Na 28 jaar (!) van toewijding en betrokkenheid hebben zij moeten besluiten om te stoppen met hun vrijwilligerswerk.

Truus en Herman coördineren bij het samenstellen en laten bezorgen van het parochieblad “De Trump”, doen de vrijwilligersadministratie, ontvangen de misintenties en zorgen dat de misintenties wekelijks worden opgedragen in de mis, en nog veel meer..

Tot 31 december 2024 blijven zij hun werkzaamheden uitvoeren.

Toch willen wij alvast dit moment aangrijpen om hen te eren en te bedanken voor hun onmisbare bijdrage. Mede namens het federatiebestuur dankjewel voor zoveel jaren van belangeloze inzet aan de geloofsgemeenschap van Pey, en diep respect!

Deken Geert Lauvenberg