Bedevaart naar Kevelaer

Bedevaart naar Kevelaer 24 september 2024

Beste parochianen,

Zoals elk jaar willen we ook dit jaar weer met onze parochianen uit het dekenaat op bedevaart naar Kevelaer gaan. Wij nodigen u van harte uit om op dinsdag 24 september 2024 deel te nemen aan deze bijzondere dag.

Programma:

• Vertrek: Vanuit diverse plaatsen van het dekenaat. De exacte vertrektijd wordt nog aan u doorgegeven.
  • Aankomst: Op de Markt in Kevelaer, vanwaar we gezamenlijk in processie naar de basiliek lopen.
  • Pelgrimsmis: Om 11.30 uur in de basiliek.
  • Kruisweg: Om 15.00 uur bidden we de Kruisweg in het Kruiswegpark. Voor degenen die minder goed ter been zijn, wordt de kleine kruisweg gebeden in het Forum.
  • Biechtgelegenheid: Om 16.00 uur in de biechtkapel.
  • Plechtig Lof: Om 17.30 uur in de basiliek, als afsluiting van de bedevaart.
  • Ontspanning: Tussen de plechtigheden door is er voldoende tijd voor ontspanning. Kevelaer biedt tal van winkels, terrasjes en restaurantjes.
  • Terugkomst: We hopen rond 19.45 uur weer terug te zijn.

Kosten: bedragen € 25,00 per persoon.

We hopen van harte dat u met ons meegaat op deze inspirerende en bezinnende bedevaart.

Aanmelden bij kapelaan R. Schreiber, telefoon 0475-480867 of via e-mail: schreiber.echt@gmail.com