R.K. Parochies Federatie Echt

Welkom bij de RK Parochies Federatie Echt en omgeving.

Onze parochiekernen zijn verenigd dankzij “Maria van Peys”. Maria van Peys is het bijzondere en mooie beeldje van Maria dat je kunt vinden in onze mystieke kapel van Schilberg. Op deze plek wordt van oudsher het octaaf gevierd. Tijdens het octaaf hebben alle parochies van Echt en omgeving hun eigen inbreng. Tegenwoordig zijn de Parochie Echt, Parochie Koningsbosch, Parochie Pey, Parochie Maria Hoop, en Parochie St. Joost nu als RK Parochies Federatie Echt verenigd.

De RK parochie Echt en omgeving is een warme en gastvrije plek waar ook jij je thuis mag voelen. Iedereen is welkom, ongeacht achtergrond of levenspad. We nodigen je uit om deel uit te maken van onze gemeenschap. Vergezel ons in ons streven naar spiritualiteit en betrokkenheid.

Samen met jou en vele anderen zijn we op weg in onze zoektocht naar de betekenis van Jezus Christus in ons leven.  Vanuit een Rooms Katholieke traditie leidt “Maria van Peys” ons de weg.

Door de beperkte beschikbaarheid van celebranten zijn data en tijden onder voorbehoud.

26 oktober
St. Joost